امروز زندگی کن

دل نوشته های من

امروز زندگی کن

دل نوشته های من

به نظرم بلاگ بیان جای خوبی باشه برای نوشتن اون چیزایی که تو ذهنم هست .

میدونم

چهارشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۱۵ ق.ظ

دلم میخواد با یکی حرف بزنم، یکیو که نمیشناسم، بهش بگم من داغونم و به یکی احتیاج دارم که بهم روحیه بده.. میدونم اروم رانندگی میکنم، میدونم ارشد امتحان نمیدم، میدونم حقوقم کمه، میدونم زشتم و چاقم، میدونم برای هیچ کس مهم نیستم، اینا رو میدونم و نمیخوام دیگه از این به بعد کسی بهم بگه! یکیو میخوام بهم بگه من کنارتم تا با هم درستش کنیم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی