امروز زندگی کن

دل نوشته های من

امروز زندگی کن

دل نوشته های من

به نظرم بلاگ بیان جای خوبی باشه برای نوشتن اون چیزایی که تو ذهنم هست .

در نکوهش لانگ دیستنس

شنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۹، ۰۹:۲۱ ب.ظ

امروز با یکی از دوستام که تمایل به شروع یک رابطه عاطفی باهام داشت ، بهم زدم و بهش گفتم لطفا دیگه بهم پیام نده و همه چیز تمامه.

دلیل این کارم هم انتظاراتی بود که همش برام ایجاد میشد ، مثلا فک کن خیلی ناراحت بودم و فک میکردم وظیفه شه که اون بدونه من چمه :)) ی سری دلایلم هم این بود که همش باید براش ی سری چیزای بدیهی رو توضیح میدادم و بهش میگفتم ببین من درس دارم ، حواسم پرت میشه و چرا اینقدر پیام میدی.. ی سری زمانا هم که آنلاین نبودم مدام میپرسید چرا آنلاین نیستی و جواب منو نمیدی. من امروز بر اساس تحلیل هایی که از رفتارم داشتم فهمیدم آدم رابطه ی لانگ دیستنس نیستم و اونقدر برداشتای مختلفی از یک تکست میکنم که خدا میدونه.. اینم باید اضافه کنم که شروع یک رابطه باید حتما حضوری باشه و حداقل چند وقت با طرف بری و بیای و بعدش لانگ دیستنس رو اگه دیدی در توانته شروع کنی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی