امروز زندگی کن

دل نوشته های من

امروز زندگی کن

دل نوشته های من

به نظرم بلاگ بیان جای خوبی باشه برای نوشتن اون چیزایی که تو ذهنم هست .

چگونه این کاربر را دوست بدارید

دوشنبه, ۹ فروردين ۱۴۰۰، ۰۲:۰۴ ق.ظ

خواهر فکر میکنه همخونه ایای قبلیم از من متنفرن :)) کلا در مورد بقیه هم همین حس رو داره، فک میکنه اکثریت از من بدشون میاد و هی تلاش میکنه بقیه منو دوست داشته باشن :)))

راستش تلاشش رو میستایم ولی من نمیتونم بقیه رو مجبور کنم که منو دوست داشته باشن چون خودم شدیدا هوای خودمو دارم و نا گفته نماند من اصن نمیتونم به آدما اعتماد کنم.. بنظرم همه دنبال گوش میگردن که حرفاشونو بشنوی و نوبت به تو که میرسه کاملا قهوه ایت میکنن و البته تو رو هم نمیبینن.. نتیجه اینکه من برای ادما احترام قائلم ولی نمیتونم با کسی صمیمی بشم، یعنی اصلا نمیدونم چطوری باید صمیمی شد :)))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۱/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی