امروز زندگی کن

دل نوشته های من

امروز زندگی کن

دل نوشته های من

به نظرم بلاگ بیان جای خوبی باشه برای نوشتن اون چیزایی که تو ذهنم هست .

خداحافظ اولین ماه تابستون

جمعه, ۲۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۸:۰۸ ب.ظ

دیگه تیر هم داره به آخر میرسه.. چقدر زود عمر آدم میگذره. قبلنا که کوچیکتر بودم و سنم به 20 نرسیده بود، همیشه آرزو میکردم سال ها بگذره و من بزرگتر بشم و برسم به 20 سالگی، اما از وفتی 20 ساله شدم دلم میخواد سنم همون 20 میموند :)) چون رقم یکان سنم سال به سال داره یکی بهش اضافه میشه، بدون اینکه رقم یکان هوش اجتماعی یا هوش استعدادی ام زیاد بشه. فقط داره به تجربه هام اضافه میشه و آدم ها رو هی بیشتر و بیشتر میشناسم. 

کارآموزی و پروژه ام هنوز مونده و میخوام برای آزمون های آمادگی ارشد ثبت نام کنم، اما از طرفی ممکنه جز استعدادهای درخشان حساب بشم و پولی که داده ام بر باااد بره. کلا درگیری های ذهنی و شغلیم زیاد شدن، ولی حل میشن انشاالله..

در مورد پروژه ای که در حال حاضر انجام میدم، خیلی صریح باید بگم که من میدونم با شرایط فعلی به هیچ جایی نمیرسه، چون یکی اینکه بعضیا فقط ادعان و تخصص زیادی در کوه کردن کاه ها دارن و بقیه هم که یکیشون من باشم، دل و دماغی برام نمونده که بخوام این مدلی کار کنم :|

کلا امیدم به خداست در این مورد.. تولد مامانم 30 تیر هست، دلم میخواد براش کیک بپزم اما میترسم گند بزنم :)) یا اینکه کسی نخوره.. تا اون موقع میخوام دوربینمو خریده باشم ;)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی