امروز زندگی کن

دل نوشته های من

امروز زندگی کن

دل نوشته های من

به نظرم بلاگ بیان جای خوبی باشه برای نوشتن اون چیزایی که تو ذهنم هست .

خسته شدم

سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۳۳ ب.ظ

خدایا من خسته ام، از زخم زبون های بقیه، از دوستای پر توقع، از احساس ناراحتی ، از اشک های همیشگی، از نادانی و...

از فامیل هایی که رفت و آمد کردن و نکردن باهاشون مصیبته بدم میاد. از دوستای حسود دور و اطرافم بدم میاد. احساس میکنم همه میخوان منو زمین بزنن، من خیلی تنهام، من هیچ کسو ندارم... 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی