امروز زندگی کن

دل نوشته های من

امروز زندگی کن

دل نوشته های من

به نظرم بلاگ بیان جای خوبی باشه برای نوشتن اون چیزایی که تو ذهنم هست .

پس حقوق کو؟

شنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۶، ۰۹:۳۳ ب.ظ

دلم میخواد بدونم حقوقو ریختن یا فقط مال منو نریختن :( ، چقدر دلم میخواد یک مشاور خوب و یک دلسوز کنارم بود! واقعیت اینه اصلا محیط کاری پویا و خلاقی ندارم و باید هر چه زودتر از اونجا بزنم بیرون یا برای خودم تفریحات دیگه ای پیدا کنم! برای خودم امیدوارم تنبلی رو کنار بذارم و به کارهام برسم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی