امروز زندگی کن

دل نوشته های من

امروز زندگی کن

دل نوشته های من

به نظرم بلاگ بیان جای خوبی باشه برای نوشتن اون چیزایی که تو ذهنم هست .

تاوان اشتباهتو بده

چهارشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۰۸ ب.ظ

هفته ی پیش دوشنبه رفتم ی جایی برای مصاحبه کاری، علاوه بر اینکه حقوقشون 3 برابر جایی که الان مشغولم ، هست، امکان دورکاری هم داشتن اما منو برای تمام وقت میخواستن. من تا یک ساعت گیج گیج بودم که چرا اینقدر زود انتخاب کردم محل کارمو.. ولی کاریه که کردم و باید تاوانشم پس بدم. خلاصه اینکه تقریبا امیدم به دورکاریه ، ولی از اون موقع تا حالا زنگی نزدن و فک میکنم شاید به من نیازی نداشته باشن

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی