امروز زندگی کن

دل نوشته های من

امروز زندگی کن

دل نوشته های من

به نظرم بلاگ بیان جای خوبی باشه برای نوشتن اون چیزایی که تو ذهنم هست .

پایان شب سیه سپید خواهد بود

جمعه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۳۲ ب.ظ

تقریبا دوماهی از انتشار آخرین پستم گذشته و من در مورد شرایطم آروم تر شدم و اکثرشون رو پذیرفتم. مثلا رانندگیم بهتر شده چون بیشتر رانندگی میکنم و جاهای زیادتری با ماشین میرم. با پراکنده شدن دوستام مشکلی ندارم چون اونا از اولشم به من تعلق نداشتن خب :)) و در مورد پول هم باید بگم سطح توقعاتمو کمتر کردم که خودم در آرامش بیشتری باشم، دیگه حال جر و بحث و فکر کردن در مورد شرکتی که توش هستم رو ندارم و به این فکر میکنم چطوری میشه تا یکسال دیگه بهترین استفاده رو از شرایط الانم ببرم و با کوله باری از تجربیات فنی و فردی اینجا رو ترک کنم :). بسیار بسیار نیازمند دعای هر کسی که این وبلاگ رو میخونه هستم چون یکم ساعات کاریم زیادن و وقت نمیشه به ارشدم برسم و از طرفی اهمال کاری میکنم و با جدیت دنبالش نمیرم.. پس برام دعا کنین بهتر بشه وضعیتم :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی