امروز زندگی کن

دل نوشته های من

امروز زندگی کن

دل نوشته های من

به نظرم بلاگ بیان جای خوبی باشه برای نوشتن اون چیزایی که تو ذهنم هست .

احتمالا دارم بزرگ میشم

جمعه, ۴ اسفند ۱۳۹۶، ۰۳:۱۴ ب.ظ

ی دوره هایی از زندگیم بود که برای بودن تو جمع بقیه سر و دست میشکوندم و هر جوری بود سعی میکردم با بقیه رفت و آمد کنم. عملا از هیچ برنامه ای کناره گیری نمیکردم و خیلی خیلی علاقمند بودم که دوستامو زیاد کنم.

اما الان فقط آسایش و راحتی خودم برام اصل و اهمیته.. دیگه برام مهم نیست بقیه دارن چیکار میکنن یا چطوری توی زندگیشون خوش میگذرونن.. فعلا فقط ادامه دادن و رسیدن به اهدافم برام مهمه.

حتی دیگه برام مهم نیست که کسی هست کمکم کنه یا نه، من درخواستمو مطرح میکنم و دنبالش میدوم تا برسم به خواسته ام

اردیبهشت ماه ارشد برگزار میشه و من بعد از قبول شدن مقاله ام در یکی از کنفرانس های بین المللی تصمیم گرفتم که دیگه به ارشد گرفتن در این کشور فکر نکنم و برم یک جایی که اینقدر بین کار و دانشگاهش تفاوت نباشه!!!

خلاصه که خیلی راه سختی رو برای خودم انتخاب کردم و امیدوارم به نتیجه برسم

ریکام رو از ی استاد دیگه گرفتم

فک کنم برا عید بریم مشهد

نمیخوام مرخصی های اسفندمو بخورم و میخوام نگهشون دارم

ببینم میرسم زورای نهاییمو برا ارشد بزنم یا نه

کاش جواب ایمیل هامو بگیرم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی