امروز زندگی کن

دل نوشته های من

امروز زندگی کن

دل نوشته های من

به نظرم بلاگ بیان جای خوبی باشه برای نوشتن اون چیزایی که تو ذهنم هست .

پشیمانی ها و ناراحتی ها

چهارشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۷، ۰۸:۵۵ ب.ظ
خیلی خیلی ناراحتم از اینکه معدلم رو 16 نکردم! دقت کنین من فقط 0.48 کم دارم تا 16 ، ولی خب برای معدل خیلیه..
به من میگن امید داشته باش، ولی مشکل اونجاست که من به هر چیزی که امیدوار بودم ی جوری به نابودی پیوست یا از دسترسم دور شد. به طور مثال من به 5 استاد ایمیل زده و هیچ جوابی دریافت نکردم تا اینکه فهمیدم فصلش گویا پاییزه.. حالا صرف نظر از اینام من معدلم پایینه و شانسی ندارم مگه اینکه یکی واقعا از رزومه ام خوشش بیاد. 
شانس کفم ایتالیا بود که برای میلان قبول نشدم چون خب هوش پاس نکرده بودم و معدلمم پایین بود. راستش دیتاساینس ساپینزا رو خیلی دوست دارم ، به نظرم چیز خیلی خوبیه .. ولی فک میکنم توی اونم شانسی ندارم.. میگن امید داشته باش، ولی به کی ؟ به چی ؟ 
راستش امیدی به ارشد خوندن تو ایران ندارم، بعنی همچین پروسه ای رو باید بعدش اجرا کنم بازم. سرکار هم خبری نیست.. گفته بودم که سنوات و ی برج عیدیمو ندادن و گذاشتن بعد بدن ؟ :)))) 
نمیدونم این همه بدشانسی مال چیه ، ولی اصن حس و حال خوبی نیست.. اینکه چیزی درست نشه
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی