امروز زندگی کن

دل نوشته های من

امروز زندگی کن

دل نوشته های من

به نظرم بلاگ بیان جای خوبی باشه برای نوشتن اون چیزایی که تو ذهنم هست .

پرونده رفتنم بسته شد

دوشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۰۰ ب.ظ

بله همون طور که از اسم این پست پیداست، پرونده ی رفتنم کلا بسته شد، برای رفتن من حدودا به 80 میلیون نیاز دارم که نداریم

برای ازدواجم به همین قدر پول نیازه و ما نداریم.. در گیر و دار اینم برای خودم اهداف جدید تعیین کنم و به اینده ام اندکی امیدوار تر باشم.. ولی نمیشه

خیلی دلم میسوزه از اینکه 3 تا رشته قبول شدم و نمیتونم برم...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۷

نظرات  (۲)

اون ۸۰ میلیون که خوندی مال چند سال پیش بوده اگ اشتباه نکنم...
پاسخ:
بستگی به کشورش داره ولی مثلا آلمانو میشه با همین مقدار پول رفت.
خدا خیرت بده!!!!
ن بابا مالزی فقط انقدرو باید ۳ سال پیش سپرده میکردی بدون حق برداشت ک بذارن بمونی نه الان با اوضاع فعلی دلار!
رفتنش مهم نیس موندنش مهمه!
باید یا ویزای تحصیلی بگیری یا........ ولش کن خیلی سخته خییییییییلی
فعلا فقط تحمل باید!
تا زیر ۵۰۰ تومن ب هیچی فکر نکن!
پاسخ:
اره منظورم همون تحصیلی بود و گرنه سرمایه گذاری که خدا تومن میخواد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی