امروز زندگی کن

دل نوشته های من

امروز زندگی کن

دل نوشته های من

به نظرم بلاگ بیان جای خوبی باشه برای نوشتن اون چیزایی که تو ذهنم هست .

یک لوزر شدم

چهارشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۱۰ ب.ظ

خب جوابا ارشد اومد و من رتبه ای بسیار نجومی کسب کردم. ولی قبلش یادمه ی بار از خدا خواستم اگه اینده ای در ارشد من در ایران نمیبینه اصلا قبول نشم. اما الان شرایط برام خیلی سخت تر شده، بخاطر قیمت یورو که هی داره بالاتر میره من ممکنه دچار مشکل بشم و بسیار به سختی بیفتم.. ولی حقیقت اینه که شهر و محل کارمو تا ی ددلاینی که مشخص کردم میشه تحملش کنم ، از اون به بعد دیگه ایده ای برای ادامه زندگیم با شرایط فعلی ندارم :( 

ارشد رو برای این میخواستم که برم تهران و حداقلش با ی اکوسیستم جدید تر و به روز تر اشنا بشم و شرایطم بهتر شه ولی الان باید با رویاهام که در مورد دانشگاه شهید بهشتی بود خداحافظی کنم. قبلش با دوستام خداحافظی کرده بودم ولی الان دیگه نمیبینمشون.. 

نمیدونم شاید در اصل یکی از شروط رفتن و دل کندن اینه دیگه تو ایران هیچ کسیو نداشته باشی که بتونی باهاش دو کلمه حرف بزنی.... 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۹

نظرات  (۱)

کاش بری،یک روز بیشتر موندن هم عذابه.
پاسخ:
خدا از زبونت بشنوه یانای عزیز، امیدوارم عذاب هممون کمتر بشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی