امروز زندگی کن

دل نوشته های من

امروز زندگی کن

دل نوشته های من

به نظرم بلاگ بیان جای خوبی باشه برای نوشتن اون چیزایی که تو ذهنم هست .

این روزا

جمعه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۷، ۰۶:۴۹ ب.ظ

سفارت آلمان حدودا 2 سال دیگه با کسایی که امسال وقت گرفتن مصاحبه میکنه :))) 

به نظرم توی این شرایطی که ایران داره دارم هر روز از لحاظ مالی ضرر میکنم و شاید دیگه امکانش نباشه که دو سال دووم بیارم.. به فکر چاره ام.

از ی جایی به بعد کلا زندگیم دستخوش منطق و دلایل و برهان قوی شده.. قبلا ی سری معجزات و انرژی های مثبتی از زندگی دریافت میکردم ولی از وقتی رفتم سرکار هیچ اتفاق خوشحال کننده ای نمیفته.. خدایا من شادی میخوام

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی